Solidaridad kwam met de vraag om een concept te bedenken voor haar Black Friday POP-UP shop. 

Concept Solidaridad POP-UP shop | Studio NRG Blue
Concept Solidaridad POP-UP shop | Studio NRG Blue

Briefing:

Op Black Friday introduceert Solidaridad de ‘Goedkoopste winkel van Nederland’. Hier kosten de producten de prijs die gelijk is aan de opbrengst voorde boer. Uiteraard lijkt dit een Black Friday-stunt van een winkel, maar binnenontdekken winkeliers al snel dat deze prijzen niet eerlijk zijn.

In de Goedkoopste winkel van Nederland shop je dus niet de allerbeste Black Friday-aanbieding, maar biedt Solidaridad je de gelegenheid om zelf te bepalen wat winst voor iedereen betekent. Solidaridad vraagt iedereen zelf een eerlijkere verdeling van de opbrengst in de keten te bepalen voor diverse producten.

Zo nodigt Solidaridad heel Nederland uit om mee te denken en mee te doen aan een meer duurzame, eerlijke toekomst. Met winst voor iedereen. Solidaridad geeft nieuw leven aan de discussie over winstverdeling: wat is fair voor de boer?

Voor de producent? Voor het milieu? Voor de winkelier? Iedereen kan meepraten met zijn of haar email-adres

Met de POP-UP shop wil Solidaridad haar achterban vergroten.

Key words:

  • Nature
  • Supermarket
  • Sustainable
  • Afrikaanse of Aziatische markten
  • Manden en zakken

Behalve het concept hebben wij de POP-Up shop ook ingericht met een uitgekiende Visual Merchandising.

Resultaat:

Een overzichtelijke en sfeervolle POP-Up shop welke de boodschap van Solidaridad goed weet te verkopen.
Dit ruim binnen het gestelde budget.